busy busy

busy busy!

Kender i det når man overtaler sig selv til at tage afsked med sin varme seng og trodse kulden for at komme i skole, og hvad sker der? første lektion er aflyst- det sker for mig 90% af tiden!
Anyway er det jo ved at være 3-4 dage siden sidste indlæg, og jeg beklager virkelig, men tiden flyver afsted. Har haft en rigtigt travl weekend med bl.a. 3 ispas, brætspilsaften med P, brunch med Laura og middag med svigerfamilien. Desuden er jeg begyndt på den helt store oprydning af mit værelse, hvilket mildest talt kan tage flere uger! 
selvom jeg har haft travlt hele weekenden fandt jeg tid til at se et lille afsnit topmodel, nemlig det fra sæson 13, hvor de tager billeder under vandet. Billederne er helt vildt inspirerende, så derfor besluttede jeg mig for at lave et indlæg med underwater-billeder..  















 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar