home sweet home!

home sweet home!
Vil starte med at undskylde for den manglende tilstedeværelse på blogger-fronten, men efter en 40 timers lang rejse hjem og en del jetlag har det taget lidt tid at komme til mig selv. Er rigtigt glad for at være hjemme hos kærestemanden og vennerne igen, og må nok indrømme at selvom jeg elsker at rejse, er der ikke noget bedre end hjemme!

Ps. har fået en del julegaver siden jeg kom hjem, den bedste har været fra min far og lillebror. For noget tid siden smadrede jeg mit digitalkamera, hvorefter jeg klynkede om et nyt derhjemme, her i julen forbarmede de sig over mig og købte et fantastisk kamera fra Samsung, som kan ses på billedet nedenunder. 

I anledning af mit nye kamera betyder det at jeg endelig kan lave andet en inspirationscollager, så vil indvie kameraet med dagens outfit.


godnat, i hører fra mig imorgen, hvor det er nytårsaften! -elsker nytårsaften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar