The first real snow!!

The first real snow!!
-og er allerede træt af den!

Er rigtigt ked af den stille periode der har været, men har endnu engang været begravet i skolearbejde og sene nætter, så har slet ikke haft tid eller overskud til noget.
I morges vågnede jeg op, og glædede mig ved synet af al den sne der er faldet, dog varede det ikke længere end at jeg kom ud af døren, før jeg begyndte at drømme om de varme lande. Efter min mening skal sne ses og ikke føles! -der er simpelthen ikke noget værre end at cykle i snevejr! 



Jeg har i dag bestilt en pakke hjem fra hjemmesiden www.newlook.com, som jeg glæder mig rigtigt meget til at vise jer! Har nemlig bestilt det sidste vintergrej hjem..
I mellemtiden kan i jo se på de her billeder, de 3 første er efter min mening helt vildt inspirerende at se på, syntes hele tiden at jeg finder nye motiver. Det sidste er en kjole fra Elie Saab RTW, jeg er så forelsket i den! og vandt jeg en million imorgen, var den min!




to be continued
xoxo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar