Jeg savner ..
-Sommer!

Igen i dag får i ikke et outfitbillede, da mit kamera og jeg blev uvenner her forleden, og det desværre ikke overlevede, arbejder nu på at finde et nyt kamera.
I dag har jeg været ude og rydde sne siden kl. halv elleve i morges, og er nu helt smadret!
Så nu sidder jeg og drømmer om noget sommer med korte kjoler, bare ben og solbriller. Heldigvis går der ikke lang tid, for i år har vi valgt at fejre jul i Thailand, det betyder at om 2 uger og 3 dage sidder jeg nede i varmen  og tænker på kolde Danmark.
Dog er jeg træt af at gå glip af alle julefrokosterne, og sne er da også fint nok, nu når det er jul? Men bare fordi jeg ikke selv når til alle julefrokosterne, kan jeg jo stadig godt give jer nogle gode ideer til outfits. Så her får i 2 outfits, der efter min mening er fantastiske! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar