Friday!

Finally Friday!!!
 
I'm working, I sweat, but it's all good
I'm breaking my back but it's all good
'Cause i know i'll get it back
Yeah, i know your hands will clap
-Lykke li.

Det her citat beskriver ret godt min uge. Har arbejdet som aldrig før, pga. en kæmpe bunke gymnasium,
der nu er halvvejs overstået. Håber alt mit slid og sengetider kl. 02.30 om natten vil
betale sig senere hen. (Det SKAL det!)
Egentlig så ved jeg godt, at jeg ikke skal brokke mig, for der er helt sikkert folk der arbejder 1000 gange hårdere end mig. Og i sidste ende, er det vel kun for min egen skyld jeg bruger tid på at studere?
Indtil videre har min dag stået på et 2 timers foredrag med Isam B, som rent faktisk synger ret godt, og skøjteløb. Og lige om lidt venter der et spændende DIY-projekt, som I får at se senere på ugen, glæd jer!

I dag har jeg trodset vejrguderne og taget tøj på der måske passer mere til foråret, heldigvis har jeg så været inde det meste af dagen, så har ikke lidt under  kolde Danmark.
Er rigtigt stolt over trøjen, fordi det rent faktisk er et af de få DIY-projekter, der rent faktisk er lykkedes for mig.

     Nederdel; forver 21, taske; secondhand, trøje; DIY, jakke; Vila, Halstørklæde; Calvin Klein, sko; Betty Flowers.

Det bliver dejligt med en velfortjent weekend, der står på shopping, fødselsdage, skøjteløb og mest af alt SØVN & AFSLAPNING. Og til de 0,0000002 procent af Danmark der af en eller anden mystisk grund får set den her blog, ønsker jeg jer en god weekend!

-Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar