Monday, Monday, Monday!
 En alt for hurtig weekend er nu gået, og det er mandag igen (ville ønske det stadig var søndag)
Har haft en rigtigt travl weekend som har indeholdt 2 fødselsdage (hvoraf den ene var min mors), lidt shopping og en omgang influenza, som jeg stadig er ved at komme mig over, derfor har jeg simpelthen valgt at forsømme dig min kære blog! 
Kjolen som jeg har på i dag er jeg rigtigt glad for, den er et DIY-projekt jeg fik afsluttet fredag aften, synes selv den er blevet ret vellykket.

Anyway har jeg travlt igen igen, for om ikke ret lang tid skal jeg til træning, så det er det sidste i hører fra mig i dag. Men imorgen bliver der tid til et ordenligt indlæg, hvor i også får den ting jeg har købt i weekenden af se.


Leggins; Veromoda Kjole; DIY  Cardigan; Secondhand  Smykke; DIY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar